wtorek, 28 maja 2013

Wprowadzenie.

Witam.
Blog, na którym w tej chwili się znajdujesz jest zupełności poświęcony tłumaczeniu Closer.
Co to jest?
To fanfiction, które prowadzi i publikuje Bubbles221 (@BiebahWebisode) na stronie JBFF. Jest ono ciekawe dlatego postanowiłem iż mógłbym je przetłumaczyć na język polski właśnie tutaj by inni też mieli możliwość przeczytania jeżeli sami mają jakiekolwiek problemy z angielskim. Nie jestem jakimś asem w tym języku i przyjmę każdą konstruktywną krytykę na klatę. Mam nadzieję, że to opowiadanie również się spodoba innym, nie tylko mi. Pytałem artorki o zgodę na publikację w języku polskim, ale jak na razie mi nie odpowiedziała a mam nadzieję, że niedługo się odezwie. Jeżeli uzna, że nie mogę to cóż będę musiał usunąć bloga lub przestać go tłumaczyć, bo nie chce mieć potem jakichkolwiek nieprzyjemności. A i powtarzam, ja tu tylko TŁUMACZĘ. 


Jakiekolwiek zastrzeżenia, pytania? Oto mój twitter, śmiało @potatomygirl

PS. Tak, jestem chłopakiem i tłumaczę ff. 

Brak komentarzy: